I ain't your friend boy, I f... Ja, sen fortsätter låten. ;)

Nån utmaning jag fick av Jossan...

7 Sanningar.

1. Jag bryr mig inte ett jävla skit om någonting längre. Har aldrig varit kallare...

2. Är väldigt svårskrämd. Somnar till alla "skräckfilmer".

3. Är nästan beroende av tatueringar. Vill bara ha fler, spelar ingen roll om de är seriösa eller inte. Är som terapi för mig.

4. Finner inget direkt nöje att dricka mig full.

5. Har inga vänner, sitter själv varenda kväll.

6. Skulle typ få panik utan min telefon en längre tid, men en helg eller så skulle jag skita i.

7. Är nästan tokig i billjud. Vill bara ha mer och mer.


Den som vill får väl göra den också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0